friends..........

friends..........

girlsssss

Saturday, May 15, 2010

setiap orng dikurniakn hati....
dn didlm hti tersbut,pstinye ad perasaan...
satu klbihn manusia..ialah..HATI..
tpi hti tu gjklh yng pling sukr dtfsirkn..
pling sukr untuk djaga...pling sukar utk dfahami...
pling sukar untk mengubtnya....
pling sukr utk mncri kekuatan...
aku x phm mngpe kite prlu mnjge..hti &persaan orng lain...
tpi hati &perasaan kite????????
Esok final exam akn bermula..disitulah langkh permulaan aku..
untuk mncri kehidupnku. kejayaan... masa depan ku..
aku mnghrpkn sesuatu yng terbek akn aku lakukn utk hidupku kali nieee...
Insyaallah..
Aku harp allah akn membntuku dlm ape jua keadaan sekali pun..
dn Aku Harap allah akn menunjukn aku jln yng sebaik-baiknye utk aku lalui...
spnjng perjlnn hidupku ini.....
Ya allah.. aku bermohon padamu.. agar kau tunjukkn jalan.. serta bantulah hambamu...
sesungguhnyer hambamu amtlah lemah.. dn kebuntuan..

No comments:

Post a Comment